Quí sóm?

Som un grup de persones que compartim la passió per la marxa nòrdica i per un estil de vida actiu i saludable. Caminar junts pel nostre entorn, especialment vora el mar, ens aporta benestar físic, emocional i un fort sentiment de comunitat.

Amb aquesta il·lusió vam crear una ONG, amb la voluntat de donar continuïtat a les sortides, fer-les accessibles a tothom i crear un espai obert, proper i inclusiu. 

No es tracta només de fer exercici, sinó de compartir camí, cuidar-nos mútuament i gaudir del moviment en bona companyia.

Les nostres sortides a Pineda de Mar, són una oportunitat per connectar amb el cos, amb la natura i amb les persones, pas a pas i al ritme de cadascú.

A més, creiem fermament en el valor transformador de caminar junts. Cada sortida és una oportunitat per guanyar confiança, recuperar energia i sentir-se part d’un grup que acompanya i respecta el ritme de cadascú. 

Amb els bastons a les mans i el mar al costat, avancem compartint experiències, somriures i moments que ens fan créixer com a persones i com a comunitat.